Hoppa till innehåll
Så mycket kostar det att starta ett café - Barista och Espresso Så mycket kostar det att starta ett café - Barista och Espresso

Cik maksā kafejnīcas atvēršana?

Savas kafejnīcas atvēršana daudziem var būt sapnis, taču pirms laika un naudas ieguldīšanas ir svarīgi zināt, cik tas patiesībā izmaksā. Šeit esam apkopojuši visu nepieciešamo informāciju, lai palīdzētu jums novērtēt savas kafejnīcas atvēršanas izmaksas.

Kafejnīcas atvēršana izmaksā no 250 000 līdz 3 miljoniem Zviedrijas kronu atkarībā no kafejnīcas veida, kuru vēlaties atvērt. Ēdināšanas furgoni, kioski un kafijas stendi var maksāt no 250 000 līdz 750 000 Zviedrijas kronu, taču daži mazāki kafijas stendi ir sākuši darbību ar nieka 50 000 Zviedrijas kronu. Tomēr tradicionālajām kafejnīcām ar sēdvietām ir nepieciešamas aptuveni 800 000 Zviedrijas kronu. Telpu lielums ir izšķirošs faktors, jo lielākām telpām, kā arī interjeram un personālam ir nepieciešamas augstākas nomas maksas.

Telpas un aprīkojums

Viena no lielākajām kafejnīcas atvēršanas izmaksām ir telpas atrašana un īre. Telpas cena mainās atkarībā no tās atrašanās vietas, lieluma un pieejamības. Jums vajadzētu sagaidīt, ka par telpu mēnesī būs jāmaksā no 10 000 līdz 50 000 SEK atkarībā no šiem faktoriem.

Kad esat atradis atrašanās vietu, ir pienācis laiks iegādāties visu nepieciešamo aprīkojumu. Tas ietver visu, sākot no kafijas automātiem un ledusskapjiem līdz krēsliem un galdiem. Ir viegli sagaidīt, ka visa nepieciešamā aprīkojuma iegāde izmaksās 100 000 kronu vai vairāk.

Krājumi un izejvielas

Lai vadītu kafejnīcu, jums ir jābūt arī izejvielu krājumiem. Tas ietver visu, sākot no kafijas un tējas līdz maizei un kūkām. Jums vajadzētu sagaidīt, ka mēnesī būs jāiztērē no 10 000 līdz 20 000 SEK, lai uzturētu krājumus pietiekamā apjomā.

Personāls

Kafejnīca nav viena cilvēka uzņēmums, un, lai viss darbotos, ir jāalgo personāls. Jums ir jāalgo viens vai divi baristas, šefpavārs. Par plānojat pasniegt ēdienu. Jums jāaprēķina, cik daudz tiks novirzīts algām, darba devēja iemaksām un nodokļiem.

Mārketings un reklāma

Lai jūsu kafejnīca izceltos un piesaistītu klientus, ir svarīgi izstrādāt spēcīgu mārketinga stratēģiju. Jums vajadzētu sagaidīt, ka mārketingam un reklāmai mēnesī tērēsiet no 5000 līdz 10 000 SEK.

Izejvielu izmaksas

Vadot kafejnīcu, viena no lielākajām izmaksām ir izejvielu izmaksas. Tajās ietilpst pārtikas produkti, piemēram, kafija, tēja, piens, cukurs un konditorejas izstrādājumi, kā arī dzērieni un augļi. Lai nodrošinātu augstas kvalitātes produktus un labu garšu, ir svarīgi izvēlēties izejvielas no uzticamiem un augstas kvalitātes piegādātājiem. Izejvielu cena var atšķirties atkarībā no sezonas, reģiona un piegādātāja, tāpēc ir svarīgi salīdzināt cenas un rūpīgi izvēlēties piegādātāju.

Ir vairāki veidi, kā samazināt sastāvdaļu izmaksas. Viens no veidiem ir iekļaut ēdienkartē sezonālas sastāvdaļas, piemēram, zemenes vasarā un kanēļa rullīšus Ziemassvētkos. Vēl viens veids ir izvēlēties alternatīvas dārgām sastāvdaļām, piemēram, ceptu izstrādājumu pagatavošanā mandeļu miltu vietā izmantot auzu pārslas.

Citas izmaksas

Papildus izejvielu izmaksām, uzsākot kafejnīcu, jāņem vērā arī daudzas citas izmaksas. Tās ietver telpu nomu, mēbeles, aprīkojumu, mārketingu, personālu un apdrošināšanu. Lai samazinātu izmaksas, ir svarīgi rūpīgi plānot un rūpīgi izvēlēties produktus un pakalpojumus.

Vēl viens svarīgs faktors, kas jāņem vērā, ir nodokļu noteikumi un nodevas. Ir svarīgi noskaidrot, kādi noteikumi un nodevas attiecas uz jūsu uzņēmumu, un ieplānot tos savā budžetā.

Kopsavilkums

Kafejnīcas atvēršanas izmaksas ir ievērojamas un ietver izejvielu, telpu īres, mēbeļu, aprīkojuma, mārketinga, personāla un apdrošināšanas izmaksas. Lai samazinātu izmaksas un nodrošinātu ienesīgu uzņēmējdarbību, ir svarīgi rūpīgi plānot un rūpīgi izvēlēties produktus un pakalpojumus.

Back to top