Satura rādītājs
- Vispārīgie noteikumi
- Cenu noteikšana, PVN aprēķināšana un pasūtīšana
- Piegāde un transportēšana
- Atteikuma tiesības, atgriešana un apmaiņa
- Sūdzības un garantijas nosacījumi
- Strīdi un piemērojamā likumdošana
- Atbildības ierobežojums
- Ziņojums klientiem ārpus EU
- Produktu informācija
- Noteikumu izmaiņas
- Personas dati un konfidencialitāte
- Palīdziet mums palīdzēt jums
1. Vispārīgie noteikumi
Lai iepirktos pie Barista un Espresso (www.barista-espresso.se un saistītajiem domēniem) jums jābūt vecākam par 18 gadiem. Pirkuma līgums tiek noslēgts, kad jūsu maksājums ir apstiprināts pasūtījuma veikšanas brīdī mūsu interneta veikalā.
Par ja jūs izmantojat citas personas personas datus bez viņu piekrišanas un tas rada finansiālu vai citu kaitējumu Barista un Espresso, tas tiks ziņots policijai.
Mēs paturam tiesības apturēt pārdošanu.
Par ja darījums tiek atzīmēts kā risks, mēs paturam tiesības pieprasīt papildu identitātes pārbaudi, izmantojot truid.app. Protams, jums ir tiesības atteikties, bet mums ir tiesības atteikt pārdošanu arī.
2. Cenu noteikšana, PVN aprēķināšana un pasūtīšana
2.1 Cenu noteikšana: Pie kases cenas mūsu veikalā tiek pārvērstas vietējā (eiropiešu) valūtā, Šveices frankos, Norvēģu kronās un Lielbritānijas mārciņās atkarībā no jūsu piegādes adreses (nevis jūsu ģeogrāfiskās vietas!).
2.2 PVN aprēķināšana: Visām klientiem, kas atrodas EU, cenas iekļauj PVN, kas tiek aprēķināts saskaņā ar vietējo PVN likmi atkarībā no jūsu piegādes adreses. PVN likmes atšķiras starp dažādām valstīm. Lai redzētu savu cenu ar pareizu PVN, izmantojiet valsts izvēlni mūsu veikalā (lapas augšējā labajā stūrī).
Par ja jūs neizmantojat pareizo domēnu savai valstij, kad pievienojat preces savam grozam, tomēr tiks piemērota pareiza valūta un PVN likme pie kases atkarībā no jūsu piegādes adreses.
2.3 B2B iekš EU: Mēs varam piegādāt citiem uzņēmumiem iekš EU bez PVN iekasēšanas, bet tam ir nepieciešams derīgs PVN reģistrācijas numurs no uzņēmuma, lai tas būtu iespējams.
**2.4 Klientiem ārpus EU, Norvēģijā, Šveicē un Lielbritānijā no mums netiek iekasēts PVN par Barista Espresso, jo mēs neiekasējam PVN šīm valstīm. Tāpēc cenas mūsu veikalā šīm valstīm ir zemākas (bez PVN), un klienti šajās valstīs ir atbildīgi par jebkuru muitas maksu un PVN, kas tas ārā pie robežas.
2.5 Pasūtījums: Pēc tam, kad jūs pabeigsiet savu pasūtījumu, uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta apstiprinājuma vēstule. Apstiprinājumā ir iekļauti visi detaļas Par produktiem, cenām, rēķinā un piegādes adresi.
Šīs e-pasta apstiprinājuma apakšā jūs atradīsiet saiti, caur kuru varat lejupielādēt rēķinu.
Par ja pasūtījuma apstiprinājumā ir kāda kļūda, nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu uz info@barista-espresso.se.
Ja ir krājumu trūkums vai nepareiza krājumu bilance, Barista un Espresso patur tiesības atcelt jūsu pirkumu. Šādos gadījumos mēs sazināsimies ar jums pa e-pastu, lai atrisinātu problēmu.
Piegādes izmaksas var tikt iekļautas, pamatojoties uz piegādes galamērķi un svaru, un tās tiek aprēķinātas pie izrakstīšanās. Barista un Espresso patur tiesības labot kļūdas, piemēram, cenu informāciju, akcijas, atlaides vai produktu informāciju, kas var tikt rādīta tiešsaistē vai veikalā.
2.6 Maksājumu iespējas:
Mēs izmantojam vairākas maksājumu metodes, kas ir norādītas zemāk:
• Maksājumu kartes / kredītkartes (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Union Pay).
• Apple Pay
• Google Pay
• Shop Pay (no Shopify)
• Klarna Pay Later, Pay Now, Slice It, pieejams klientiem Austrijā, Somijā, Vācijā, Nīderlandē, Lielbritānijā, Dānijā, Norvēģijā, Zviedrijā
• Bancontact
• Ideal
Lai veiktu maksājumus tieši mūsu bankai, lūdzu, vispirms sazinieties ar mums.
Starptautiskām bankas pārskaitījumiem mēs arī izmantojam Wise.com.
Mēs parasti tikai rezervējam maksājuma summu jūsu kartē un iekasējam summu, kad esam pārliecināti, ka varam piegādāt jūsu pasūtījumu vai Par kad esam vienojušies ar klientu Par par to, ka produkts ir jāpasūta. Pasūtījuma atcelšanas gadījumā mēs vienkārši atceļam rezervāciju.
3. Piegāde un transports
3.1 Globālā piegāde:
Barista Espresso / Machiels Nordic AB piegādā produktus visā pasaulē no mūsu veikala.
Dažas piegādes ierobežojumi:
Tomēr ir ierobežojumi no ražotājiem: daži espresso aparāti un dzirnavas, kas ir izstrādāti EU tirgum, nav paredzēti pārdošanai klientiem ārpus EU, piemēram, ASV, dažādu iemeslu dēļ.
Klienti iekš EU un ārpus tā:
Klienti iekš EU var automātiski pabeigt pirkumu, jo piegādes izmaksas tiek aprēķinātas visām EU valstīm, Šveicei, Norvēģijai un Lielbritānijai.
Klienti citās valstīs vispirms jāsazinās ar mums un jāinformē Par par to, ko viņi plāno iegādāties, un jānorāda piegādes adrese, lai mēs varētu saņemt piegādes piedāvājumu no mūsu kurjeru uzņēmumiem.
3.2 Apstrādes laiks:
Mūsu apstrādes laiks ir 24 stundas normālos apstākļos, ar maksimālo 2 dienām, kad mums ir daudz pasūtījumu, un tas var būt ilgāks svētku laikā.
Pasūtījumi, kas veikti brīvdienās un piektdienas pēcpusdienās, tiks nosūtīti pirmdien vai otrdien.
3.3 Saņemšana pie mums:
Mēs piedāvājam iespēju saņemt pasūtījumus pie mums un mūsu piegādātājiem Zviedrijā lielākajai daļai produktu, ja vien produkts ir noliktavā. Lai saņemtu savu pasūtījumu, izvēlieties "Saņemšana" kā piegādes opciju kasē. Lūdzu, sazinieties ar mums pa info@barista-espresso.se pēc tam, kad esat pabeidzis pirkumu. Neaizmirstiet ņemt līdzi derīgu identifikācijas dokumentu, kad saņemat savu paketi. Par ja kāds cits saņem paketi jūsu vietā, viņiem jāuzrāda gan viņu ID, gan jūsu.
Cena: Vienmēr bez maksas (t.i., bez piegādes maksām)
3.4 Piegādes metodes/kurjeru firmas:
Mēs izmantojam Postnord Zviedrijā, UPS, DHL, DB Schenker un FedEx, un mēs vienmēr nodrošinām izsekošanas numuru.
3.5 Piegāde:
• Piegādes laiks ir 1–5 dienas Zviedrijā (parasti, atkarībā no attāluma un kurjeru noslogojuma) un var būt ilgāks ārpus Zviedrijas. Produkti, kas pasūtīti pēc pieprasījuma, aizņem ilgāku laiku: vidēji 1–2 nedēļas.
• Piegāde uz tuvāko izsniegšanas punktu norādītajai adresei. Jūsu preces tiks nosūtītas uz tuvāko izsniegšanas punktu norādītajai adresei. Kad pakete ierodas izsniegšanas punktā, jūs saņemsiet paziņojumu un varēsiet saņemt savu paketi ar ID un izsekošanas ID vai četru ciparu kodu. Saņemšana var tikt veikta personīgi vai caur pilnvaroto personu. Pilnvarotajai personai ir jāuzrāda gan viņu ID, gan pircēja ID.
Lai aizsargātu pret krāpniecību, mēs paturam tiesības piegādāt uz tuvāko izsniegšanas punktu, kur identifikācija vienmēr ir nepieciešama saņemšanas laikā. Šī pakalpojums tomēr ne vienmēr ir pieejams, jo kurjeru firmas ne vienmēr piedāvā šo iespēju. Šādos gadījumos mēs piegādājam tieši pie jūsu durvīm.
Par ja rodas kavēšanās piegādē (bez mūsu iepriekšēja brīdinājuma Par par ilgāku piegādes laiku), lūdzu, sazinieties ar mums pa info@barista-espresso.se.
3.6 Nepareiza piegāde:
Par ja saņemat preci, kuru neesat pasūtījis, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa info@barista-espresso.se, un mēs jums palīdzēsim atgriezt preci.
3.7 Transporta bojājumi:
Par ja pamanāt bojājumus uz jūsu paketes, nekavējoties ziņojiet par to pa info@barista-espresso.se . Mēs iesakām nepieņemt bojātu pakotni, jo to vairs nevar izsekot piegādātājam. Par ja jūs atklājat bojājumus pēc pakotnes atvēršanas un tas var būt saistīts ar transportēšanu, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums Barista Espresso.
3.8 Atbildība:
Mēs neuzņemamies finansiālu atbildību par kavējumiem, ko izraisa pārvadātāji.
3.9 Pārvadājumu izmaksu aprēķināšana:
Pārvadājumu izmaksas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz pakotnes svaru un galamērķi.
4. Atteikuma tiesības, Atgriešanas un Apmaiņas
4.1 Vispārīga informācija Par atteikuma tiesības un apmaiņas
Mūsu barista-espresso.se jums ir 14 dienu atteikuma tiesības, kad iepērkaties mūsu interneta veikalā. Jūs varat atgriezt preci 14 dienu laikā pēc saņemšanas un saņemt pilnu atmaksu. Precei jābūt oriģinālajā stāvoklī — tai nedrīkst būt lietotai, bet tai var būt atvērta un rūpīgi pārbaudīta. Precei jābūt labi iepakotai oriģinālajā iepakojumā, un ir svarīgi, lai tā ierodas neskarta. Šajā gadījumā jūs esat atbildīgs par to, lai mēs saņemtu preci un par atgriešanas pārvadājumu izmaksām. Vairumā gadījumu mēs varam sakārtot jums pārvadājumu etiķeti.
Atteikuma tiesības neattiecas uz dāvanu kartēm, patēriņa precēm, pārtiku vai precēm, kas īpaši pasūtītas klientam.
Klienti ārpus EU: Diemžēl mēs nevaram piedāvāt 14 dienu atteikuma tiesības, ņemot vērā iespējamos muitas jautājumus, kas saistīti ar PVN un importa nodokļiem. Tomēr mēs nodrošinām 1 gada garantiju uz visām mūsu precēm, bet pārvadājumu izmaksas remontam ir klienta atbildība.
Par citiem nosacījumiem un praktisko atgriešanas apstrādi skatiet sadaļu Atgriešanas apstrāde zemāk. Jūs varat arī atgriezt preci tieši pie mums; skatiet sadaļu Atgriešanas apstrāde detalizētai informācijai.
Jūs varat izlasīt vairāk Par zviedru likumdošanā Par par pirkumiem attālināti Konsumentverkets mājaslapā.
Vai izlasiet Par savas tiesības EU oficiālajā lapā:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm
4.2 Pasūtījuma atcelšana
Par ja vēlaties atcelt pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu tik drīz, cik iespējams, pa info@barista-espresso.se . Par Tava pasūtījums jau ir apstrādāts un nodots pārvadātājam, tādēļ vairs nav iespējams to atcelt, un tev ir jāpiedalās savā pasūtījumā. Par Ja tu vēlies atcelt savu pirkumu pēc preču saņemšanas, attiecībā uz to piemērojami parastie atteikuma tiesību un atgriešanas noteikumi. Atteikuma tiesības ir spēkā no dienas, kad tu saņem pasūtītās preces. Lai iegūtu sīkāku informāciju par Par atteikuma tiesībām, lūdzu, lasi 4.4. nodaļu.
4.3 Apmaiņas tiesības
14 dienu laikā tev ir tiesības apmainīt savu produktu pret citu preci mūsu interneta veikalā. Apmaiņas tiesības attiecas uz Par produktu, ja tas ir oriģinālā stāvoklī — tas nedrīkst būt izmantots, bet var būt izpakots un rūpīgi pārbaudīts. Precei jābūt atgrieztai labi iepakotai oriģinālajā iepakojumā, un ir svarīgi, lai tā ierastos neskarta. Šādos gadījumos tu esi atbildīgs par atgriešanas transporta izmaksām. Par Ja produkts, uz kuru tu vēlies apmainīties, maksā vairāk nekā oriģinālais, mēs iekasēsim no tevis atšķirību un jebkādas papildu transporta izmaksas. Par Ja jaunā prece maksā mazāk nekā oriģinālā, mēs atmaksāsim atšķirību ar to pašu maksājuma metodi, kas tika izmantota pirkuma brīdī. Par Ja tu vēlies apmainīt savu preci, sazinies ar info@barista-espresso.se palīdzībai.
4.4 Atteikuma tiesības
Tev vienmēr ir tiesības atcelt savu pasūtījumu 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu. Atteikuma termiņš sākas no dienas, kad tu saņēmi pēdējo preci savā pasūtījumā. Sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa info@barista-espresso.se palīdzībai attiecībā uz atteikuma tiesībām.
Kad tu izmanto savas atteikuma tiesības, mēs atmaksāsim visas maksājumu summas, ko esi veicis, tostarp mūsu standarta piegādes izmaksas, pēc tam, kad esam saņēmuši preci un to pārbaudījuši.
Par Ja prece un iepakojums ir tajā pašā stāvoklī kā tad, kad mēs to nosūtījām, un prece nav izmantota, mēs nekavējoties atmaksāsim tev pilnu summu, atskaitot atgriešanas transporta izmaksas Par ja mēs esam organizējuši atgriešanas transportu.
Tev jāatgriež vai jānodod preces mums bez nepamatota kavējuma un ne vēlāk kā 14 dienu laikā no datuma, kad tu mūs informēji Par par savu atteikumu.
Par Ja tu esi izmantojis produktu un tomēr vēlies atcelt pirkumu, mēs varam apsvērt iespēju pieņemt preci atpakaļ, taču tas var radīt vērtības samazināšanos, par kuru tu esi atbildīgs. Šādi gadījumi tiek izskatīti individuāli.
Atteikuma tiesības neattiecas uz dāvanu kartēm, patēriņa precēm, pārtiku un produktiem, kas pasūtīti īpaši klientam.
Klienti ārpus EU: Diemžēl mēs nevaram piedāvāt 14 dienu atteikuma tiesības saistībā ar iespējamām muitas jautājumiem, kas saistīti ar PVN un importa nodokļiem. Tomēr mēs nodrošinām 1 gada garantiju uz visiem mūsu produktiem, bet piegādes izmaksas remontam ir klienta atbildība.
B2B klientiem neattiecas uz to pašu atteikuma tiesību kā privātajiem klientiem. Saskaņā ar Pirkumu likumu B2B klienti nevar atgriezt preces tikai mainītu uzskatu dēļ. Mēs nepieņemam atgriešanas no B2B klientiem par atceltajiem pirkumiem Par, ja vien mēs un klients nav vienojušies Par citādi.
4.5 Atgriešanas apstrāde caur klientu apkalpošanu
Lai veiktu atgriešanu, jums jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanu pa info@barista-espresso.se. Preču atgriešana vienmēr jāpārbauda ar pasūtījuma apstiprinājumu. Jūs esat atbildīgs par to, lai preces nonāktu pie mums neskartas, kas ir svarīgi Par ja izvēlaties atgriezt produktu ar citu metodi nekā tā, kas tika izmantota piegādē. Tāpēc pārliecinieties, ka prece ir labi iepakota un tās oriģinālajā iepakojumā.
Apstiprinātiem garantijas gadījumiem un sūdzībām Barista un Espresso sedz visus izdevumus, tostarp piegādes izmaksas. Kad jūs izmantojat atteikuma tiesības, jūs esat atbildīgs par atgriešanas piegādes izmaksām. Jums ir arī iespēja atgriezt produktu tieši uz vienu no mūsu noliktavām Zviedrijā; skatiet vairāk informācijas zemāk.
Atgriešana netiek apstiprināta, kamēr Barista un Espresso nav pārbaudījuši preci. Apstiprinātām atgriešanām un atteikuma tiesībām atmaksāšana tiks veikta ar to pašu maksājuma metodi, kas tika izmantota pirkuma laikā. Par ja atgriešana netiek apstiprināta vai Par pakete netiek izņemta (piegādes vietā), tiek iekasēta administratīvā maksa 350 SEK. Šīs atgriešanas netiek uzskatītas par atteikuma tiesību izmantošanu.
4.6 Atgriešanas apstrāde uz mūsu noliktavu
Jums ir iespēja atgriezt produktu tieši uz mūsu noliktavu Järna vai uz vienu no mūsu piegādātājiem. Sazinieties ar klientu apkalpošanu pa info@barista-espresso.se. Tie paši atgriešanas nosacījumi attiecas kā minēts iepriekš — produktam jābūt nemainītā stāvoklī, oriģinālajā iepakojumā un tam nedrīkst būt izmantots.
4.7 Izņēmumi neizņemtām paketēm
Jūsu pakete parasti paliek pie izsniegšanas vietas 7–14 dienas pēc ierašanās, atkarībā no izvēlētā piegādes uzņēmuma. Par ja jūs neizņemat savu paketi šajā laika posmā un tā tiek atgriezta pie mums, mēs iekasēsim maksu par 350 SEK par neizņemtām paketēm.
5. Sūdzības un garantijas nosacījumi
5.1 Garantija un sūdzības
Pie Barista un Espresso jums ir tiesības uz garantiju visām precēm un pakalpojumiem, ko pērkat no mums. Garantija ir spēkā 1 gadu no datuma, kad saņēmāt produktu. Kā privātpersona jūs esat arī aizsargāts saskaņā ar Patērētāju pirkumu likumu, kas dod jums tiesības uz sūdzībām 3 gadu laikā. Zviedrijas patērētāju likumdošana attiecas uz citi, un jūs varat lasīt vairāk Par par to Patērētāju tiesību aizsardzības centra tīmekļa vietnē.
Mēs nevaram piedāvāt garantiju patēriņa precēm un pārtikas produktiem.
Tev nekad nav jāmaksā par piegādi vai atgriešanas izmaksām Par, ja precei ir defekts, ko neesi izraisījis ar nepareizu apstrādi. Pirms veic sūdzību, vienmēr sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa info@barista-espresso.se, lai mēs varētu atrisināt problēmu vislabākajā veidā (skatīt vairāk informācijas iepriekš Par atgriešanas apstrāde). Defekts jāziņo saprātīgā laikā pēc produkta saņemšanas.
5.2 Garantijas nosacījumi
Garantija uz Sage-atjaunotajiem kafijas automātiem attiecas tikai uz mūsu kafijas automātu funkcionalitāti, nevis uz kosmētiskajiem lietošanas pēdām. Tā kā mūsu Sage-kafijas automāti ir atjaunoti, mēs piedāvājam funkcionalitātes garantiju uz 1 gadu no datuma, kad saņēmi produktu. Funkcionalitātes garantija attiecas uz defektiem visās mehāniskajās un elektriskajās iekšējās sastāvdaļās, piemēram, ūdens sūkņiem, iekšējām šļūtenēm, blīvēm, displejiem, tvaika caurulēm, dzirnām utt. Garantija neattiecas uz ārējām kosmētiskajām lietošanas pēdām.
Garantija visām citām precēm, izņemot patēriņa preces un pārtiku, attiecas gan uz funkcionalitāti, gan uz kosmētiskajiem bojājumiem.
Izņēmumi: Par ja vēlies izmantot savu garantiju un izrādās, ka defekts tika izraisīts ārēju faktoru dēļ, kas nav segti ar garantiju, tu būsi atbildīgs par jebkādām apstrādes izmaksām. Barista un Espresso-darbinieki nosaka, vai Par defekts tika izraisīts ražošanas kļūdas dēļ vai ārēju faktoru dēļ, kad produkts ir nonācis pie mums.
Kafijas automāti prasa regulāru kaļķu noņemšanu, un Par ja tas netiek veikts laikā vai Par tiek izmantoti nepareizi kaļķu noņemšanas līdzekļi, tas var potenciāli bojāt automātus. Par defekts, kas rodas no nepietiekamas regulāras tīrīšanas un kaļķu noņemšanas vai nepareizu kaļķu noņemšanas līdzekļu lietošanas, atceļ garantiju.
Ja Par mašīna tiek nosūtīta remontam un mēs noskaidrojam, ka defekts tika izraisīts klienta nepareizas apstrādes dēļ, mēs paturam tiesības iekasēt gan remonta, gan piegādes izmaksas.
Tiesības veikt sūdzību attiecas neatkarīgi no tā, vai Par defekts ir redzams vai slēpts, tik ilgi, kamēr defekts nav izraisīts ar nepareizu produkta lietošanu. Par ja produkts ir defekts, Barista un Espresso ir tiesības novērst defektu iekš 6 mēnešiem. Tomēr lielākā daļa remontu tiek veikti iekš 2-4 nedēļām. Par ja tas nenotiek, tev ir tiesības saņemt aizvietojošu produktu par defektīvo preci. Pamatotu sūdzību gadījumā tu kā klients tiks kompensēts par jebkādām piegādes izmaksām. Sūdzības jāveic saprātīgā laikā. Sūdzības, kas tiek veiktas iekš 2 mēnešiem pēc pirkuma, vienmēr tiek uzskatītas par saprātīgā laikā.
B2B klientiem mēs piedāvājam 1 gada garantiju uz visām precēm no pirkuma datuma. Garantija attiecas tikai uz defektiem, kas rodas normālas lietošanas apstākļos un saskaņā ar produkta lietošanas instrukcijā norādītajiem nosacījumiem.
Jaunāku sūdzību vai garantijas prasību gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pēc iespējas ātrāk. Mēs paturam tiesības novērtēt un apstiprināt jebkādas kļūdas pirms darbību veikšanas. Jebkādas garantijas prasības tiek izskatītas saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu un šiem pirkšanas noteikumiem.
Lūdzu, ņemiet vērā: Atteikuma tiesības B2B klientiem ir absolūtas un tās nevar tikt atteiktas, pat ja produkts izrādās demonstrācijas prece ar iepriekšēju informāciju un kompensācijas piedāvājumiem.
Barista un Espresso apņemas vienmēr ievērot Vispārējās sūdzību izskatīšanas komisijas (ARN) ieteikumus.
Klienti ārpus EU (un Norvēģijā, Apvienotajā Karalistē un Šveicē): Diemžēl mēs nevaram piedāvāt 14 dienu atteikuma tiesības, ņemot vērā iespējamās muitas problēmas, kas saistītas ar PVN un importa nodokļiem. Tomēr mēs nodrošinām 1 gada garantiju visām mūsu precēm, taču piegādes izmaksas remontam ir klienta atbildība.
Mūsu cenas klientiem ārpus EU nesatur PVN (Zviedrijas PVN). PVN un importa nodokļi ir klienta atbildība un visticamāk tiks iekasēti pie robežas.
6. Strīdi un piemērojamā likumdošana
6.1 Strīdu risināšana un atbalsts civillietās Pie Barista un Espresso mēs, protams, ceram, ka jums kā klientam neradīsies strīdi. Ja tomēr tāda situācija rodas, ir pieejama palīdzība, izmantojot kopīgu EU platformu strīdu risināšanai. Lapa ir īpaši izstrādāta patērētājiem, lai brīvi iepirktos pāri Eiropas robežām un saņemtu palīdzību Par, ja kaut kas noiet greizi. EU strīdu risināšanas lapa ir izveidota klientiem, kuri iepērkas tiešsaistē no uzņēmuma, kas atrodas kādā no EU valstīm un jūt, ka viņiem nepieciešama palīdzība strīda risināšanā. Apmeklējiet http://ec.europa.eu/consumers/odr/ lai iegūtu vairāk informācijas.
Zviedrijas klienti var vērsties pie Vispārējās sūdzību izskatīšanas komisijas (ARN), skatiet arn.se.
6.2 Strīda gadījumā mēs ievērosim ARN lēmumu vai līdzvērtīga strīdu risināšanas iestādes lēmumu.
6.3 Jebkuri strīdi Par šo vispārējo noteikumu interpretācija vai piemērošana tiks interpretēta saskaņā ar Zviedrijas likumiem.
7. Atbildības ierobežojums
7.1 Mēs neuzņemamies atbildību par netiešiem bojājumiem, kas var rasties produkta dēļ. 7.2 Mēs nepieņemam atbildību par kavējumiem/ kļūdām, kas radušās apstākļu dēļ, kas nav uzņēmuma kontrolē (force majeure). Šādi apstākļi var ietvert darba konflikti, ugunsgrēkus, karus, valsts lēmumus, kavētas vai neizpildītas piegādes no piegādātājiem. 7.3 Mēs arī nepieņemam atbildību par jebkurām izmaiņām produktos vai produktu īpašībās, ko veikuši attiecīgie piegādātāji vai ražotāji un citi faktori, kas nav mūsu kontrolē. 7.4 Force Majeure Notikumi, piemēram, kari, dabas katastrofas, darba konflikti, valsts lēmumi, piegādes trūkumi no piegādātājiem, dārgas apkārtējās situācijas un līdzīgi notikumi, kas ir ārpus mūsu kontroles un kas nevarēja tikt paredzēti, tiek klasificēti kā force majeure. Tas nozīmē, ka Barista un Espresso ir atbrīvoti no savām saistībām izpildīt noslēgtos līgumus.
8. Paziņojums klientiem ārpus EU (un klientiem Norvēģijā, Šveicē un Apvienotajā Karalistē)
Lūdzu, sazinieties ar mums vispirms, pirms veicat pirkumu mūsu interneta veikalā. Diemžēl mēs nevaram piedāvāt 14 dienu atgriešanas tiesības sakarā ar iespējamām muitas jautājumiem, kas saistīti ar PVN un importa nodokļiem. Tomēr mēs uzturam 1 gada garantiju uz visiem mūsu produktiem, bet piegādes izmaksas remontam ir klienta atbildība.
Mūsu cenas klientiem ārpus EU neietver PVN (Zviedrijas PVN). PVN un importa nodokļi ir klienta atbildība un, visticamāk, tiks iekasēti pie robežas.
Klienti Apvienotajā Karalistē: Minimālā pasūtījuma summa ir £135. Mūsu veikals neaprēķina PVN klientiem ārpus EU. Pasūtījumiem, kas ir zem £135, mums būs jāmaksā britu PVN pārdošanas brīdī, ko mūsu interneta veikals šobrīd nevar izdarīt. Mēs novērtējam jūsu sapratni.
9. Produktu informācija
Mēs paturam tiesības uz iespējamām drukas kļūdām šajā vietnē, kā arī uz produktu izbeigšanu. Mēs negarantējam, ka attēli precīzi atspoguļo produktu izskatu, jo var rasties krāsu atšķirības atkarībā no ekrāna, fotokvalitātes un izšķirtspējas. Mēs vienmēr cenšamies parādīt produktus pēc iespējas precīzāk.
10. Izmaiņas noteikumos
Mēs paturam tiesības veikt izmaiņas noteikumos jebkurā laikā. Izmaiņas noteikumos tiks publicētas tiešsaistē vietnē. Pārskatītie noteikumi tiek uzskatīti par pieņemtiem saistībā ar pasūtījumiem vai apmeklējumiem vietnē.
11. Personas dati un privātums
Lūdzu, skatiet mūsu privātuma politiku, lai iegūtu vairāk informācijas.
12. Palīdziet mums palīdzēt jums
Par ja jums ir kādi jautājumi Par par produktiem, ko mēs piedāvājam mūsu vietnē, lūdzu, sazinieties ar mums vispirms, pirms veicat savu pasūtījumu. Tādā veidā mēs varam izvairīties no produktu nosūtīšanas, kas varbūt neatbilst jūsu gaidām. Palīdziet mums palīdzēt jums.