Pirkuma noteikumi
Satura rādītājs
- Vispārīgie noteikumi un nosacījumi
- Cenu noteikšana, PVN aprēķināšana un pasūtīšana
- Piegāde un nosūtīšana
- Atteikuma tiesības, preču atgriešana un apmaiņa
- Sūdzības un garantijas nosacījumi
- Strīdi un piemērojamie tiesību akti
- Atbildības ierobežojums
- Ziņojums klientiem ārpusē EU
- Produkta informācija
- Noteikumu un nosacījumu izmaiņas
- Personas dati un privātums
- Palīdziet mums palīdzēt jums
1. Vispārīgie noteikumi un nosacījumi
Lai iepirktos vietnē Barista pīle Espresso (www.barista-espresso.redzēt un saistītajās domēnās) jums jābūt vecākam par 18 gadiem. Pirkuma līgums tiek noslēgts, kad jūsu maksājums ir apstiprināts, veicot pasūtījumu mūsu tiešsaistes veikalā.
Par jūs izmantojat citas personas personas datus bez viņu piekrišanas, un tas viņiem rada finansiālu vai cita veida kaitējumu Barista pīle Espresso, Par to tiks ziņots policijai.
Mēs paturam tiesības pārtraukt pārdošanu.
Par Ja darījums tiek atzīmēts kā riskants, mēs paturam tiesības pieprasīt papildu identitātes verifikāciju, izmantojot truid.app. Protams, jums ir tiesības atteikties, bet arī mums ir tiesības atteikt pārdošanu.
2. Cenu noteikšana, PVN aprēķināšana un pasūtīšana
2.1 Cenas: Veicot pasūtījumu, cenas mūsu veikalā tiek konvertētas vietējā (Eiropas) valūtā, Šveices frankos, Norvēģijas kronās un Lielbritānijas mārciņās atkarībā no jūsu piegādes adreses (nevis jūsu ģeogrāfiskās atrašanās vietas!).
2.2 PVN aprēķins: Visiem klientiem EU Cenās ir iekļauts PVN, kas tiek aprēķināts atbilstoši vietējai PVN likmei atkarībā no jūsu piegādes adreses. PVN likmes dažādās valstīs atšķiras. Lai redzētu cenu ar pareizo PVN, izmantojiet valsts atlasītāju mūsu veikalā (lapas augšējā labajā stūrī).
Par Ja, pievienojot preces grozam, neizmantojat pareizo savas valsts domēnu, norēķinoties joprojām tiks piemērota pareizā valūta un PVN likme, pamatojoties uz jūsu piegādes adresi.
2.3 B2B ietvaros EU: Varam piegādāt arī citiem uzņēmumiem šajā reģionā. EU bez PVN piemērošanas, taču, lai tas būtu iespējams, uzņēmumam ir nepieciešams derīgs PVN reģistrācijas numurs.
**2.4 Klienti ārpusē EU, Norvēģijā, Šveicē un Apvienotajā Karalistē mēs nepiemērojam PVN Barista Espresso, jo mēs neiekasējam PVN šajās valstīs. Tāpēc cenas mūsu veikalā šajās valstīs ir zemākas (bez PVN), un klienti šajās valstīs ir atbildīgi par visu muitas nodokļu un PVN samaksu, kas tiek iekasēti uz robežas.
2.5 Pasūtījums: Pēc pasūtījuma pabeigšanas uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīts apstiprinājums. Apstiprinājumā ir ietverta visa informācija. Par produkti, cenas, rēķinu izrakstīšanas un piegādes adrese.
Šī e-pasta apstiprinājuma apakšdaļā atradīsiet saiti, caur kuru varēsiet lejupielādēt rēķinu.
Par Ja pasūtījuma apstiprinājumā ir kļūda, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu uz adresi info@barista-espresso.redzēt.
Krājumu deficīta vai nepareiza atlikuma gadījumā patur tiesības Barista pīle Espresso tiesības atcelt pirkumu. Šādos gadījumos mēs sazināsimies ar jums pa e-pastu, lai atrisinātu problēmu.
Var tikt piemērotas piegādes izmaksas, kas ir atkarīgas no piegādes galamērķa un svara, un tiek aprēķinātas, veicot pasūtījumu. Barista pīle Espresso patur tiesības labot kļūdas, piemēram, cenu informāciju, akcijas, atlaižu kodus vai produktu informāciju, kas var tikt parādīta tiešsaistē vai veikalā.
2.6 Maksājuma iespējas:
Mēs izmantojam vairākas maksājuma metodes, kā parādīts zemāk:
• Debetkartes/kredītkartes (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, UnionPay).
• Apple Pay
• Google Pay
• Shop Pay (no Shopify)
• Klarna Pay Later, Pay Now, Scale It — pieejams klientiem Austrijā, Somijā, Vācijā, Nīderlandē, Apvienotajā Karalistē, Dānijā, Norvēģijā un Zviedrijā.
• Bancontact
• Ideāls
Lai veiktu maksājumus tieši mūsu bankā, lūdzu, vispirms sazinieties ar mums.
Starptautiskiem bankas pārskaitījumiem mēs izmantojam arī Wise.com.
Parasti mēs rezervējam maksājuma summu jūsu kartē un iekasējam to tikai tad, kad esam pārliecināti, ka varam piegādāt jūsu pasūtījumu vai Par mēs esam vienojušies ar klientu Par ka produkts ir jāpasūta. Atcelšanas gadījumā mēs vienkārši atceļam rezervāciju.
3. Piegāde un nosūtīšana
3.1 Globālā piegāde:
Barista Espresso / Machiels Nordic AB piegādā produktus no mūsu veikala visā pasaulē.
Daži piegādes ierobežojumi:
Tomēr ražotājiem ir ierobežojumi: dažas espresso automātu un dzirnavas kas ir paredzēti EU-tirgus nav paredzēts pārdot klientiem ārpus tirgus EU, piemēram, ASV dažādu iemeslu dēļ.
Klienti iekšpusē un ārpusē EU:
Klienti iekšā EU var automātiski pabeigt pirkumu, jo piegādes izmaksas tiek aprēķinātas visiem EUvalstis, Šveice, Norvēģija un Apvienotā Karaliste.
Klientiem citās valstīs vispirms ir jāsazinās ar mums un jāinformē mūs Par ko viņi plāno iegādāties, un norādīt piegādes adresi, lai mēs varētu saņemt piegādes cenu piedāvājumu no mūsu kurjeru uzņēmumiem.
3.2 Apstrādes laiks:
Normālos apstākļos mūsu apstrādes laiks ir 24 stundas, maksimāli 2 dienas, ja mums ir jāapstrādā daudz pasūtījumu, un svētku dienās tas var būt ilgāks.
Pasūtījumi, kas veikti nedēļas nogalēs un piektdienas pēcpusdienās, tiks nosūtīti pirmdien vai otrdien.
3.3 Saņemšana no mums:
Lielāko daļu produktu mēs piedāvājam saņemt no mums un mūsu piegādātājiem Zviedrijā, ja vien prece ir noliktavā. Lai saņemtu pasūtījumu, norēķinoties izvēlieties piegādes iespēju "Saņemšana". Sazinieties ar mums, izmantojot info@barista-espresso.redzēt pēc pirkuma pabeigšanas. Saņemot sūtījumu, neaizmirstiet līdzi ņemt derīgu personu apliecinošu dokumentu. Par Ja sūtījumu jūsu vietā saņems kāds cits, viņam/viņai jāuzrāda gan jūsu, gan savējais personu apliecinošs dokuments.
Cena: Vienmēr bez maksas (t. i., bez piegādes maksas)
3.4 Piegādes metodes/kurjerpasta uzņēmumi:
Mēs izmantojam Postnord Sverige, UPS, DHL, DB Schenker un FedEx pakalpojumus, un mēs vienmēr nodrošinām izsekošanas numuru.
3.5 Piegāde:
• Piegādes laiks Zviedrijas teritorijā ir 1–5 dienas (parasti atkarībā no attāluma un kurjeru uzņēmumu noslodzes) un ārpus Zviedrijas var būt ilgāks. Pēc pieprasījuma pasūtīto produktu piegāde aizņem ilgāku laiku: vidēji 1–2 nedēļas.
• Piegāde uz tuvāko piegādes punktu norādītajā adresē. Jūsu preces tiks nosūtītas uz tuvāko piegādes punktu norādītajā adresē. Kad paka nonāks piegādes punktā, jūs saņemsiet paziņojumu un varēsiet saņemt savu paku ar ID un izsekošanas ID vai četrciparu kodu. Saņemšanu var veikt personīgi vai ar pārstāvja starpniecību. Pārstāvim jāuzrāda gan savs personu apliecinošs dokuments, gan pircēja personu apliecinošs dokuments.
Lai pasargātu no krāpšanas, mēs paturam tiesības piegādāt uz tuvāko piegādes punktu, kur saņemšanas brīdī vienmēr ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments. Tomēr šis pakalpojums ne vienmēr ir iespējams, jo kurjeru uzņēmumi ne vienmēr piedāvā šādu iespēju. Šādos gadījumos mēs piegādāsim tieši pie jūsu durvīm.
Par ir piegādes kavēšanās (bez mūsu brīdinājuma) Par ilgāks piegādes laiks) sazinieties ar mums pa tālruni info@barista-espresso.redzēt.
3.6 Nepareiza piegāde:
Par Ja saņemat preci, ko neesat pasūtījis, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni info@barista-espresso.redzēt tad mēs palīdzēsim jums atgriezt preci.
3.7 Transportēšanas radītie bojājumi:
Par Ja pamanāt iepakojuma bojājumus, nekavējoties ziņojiet par to info@barista-espresso.redzētIesakām nepieņemt bojātu sūtījumu, jo to vairs nevar izsekot līdz pārvadātājam. Par Ja pēc iepakojuma atvēršanas atklājat bojājumus, kas ir saistīti ar transportēšanu, sazinieties ar mums pa tālruni Barista Espresso nekavējoties.
3.8 Atbildība:
Mēs neuzņemamies finansiālu atbildību par kavējumiem, kas radušies kuģniecības uzņēmumu vainas dēļ.
3.9 Piegādes izmaksu aprēķins:
Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz pakas svaru un galamērķi.
4. Atteikuma tiesības, preču atgriešana un apmaiņa
4.1 Vispārīga informācija Par atteikuma tiesības un apmaiņa
Ieslēgts barista-espresso.redzēt Iepērkoties mūsu interneta veikalā, Jums ir 14 dienu atteikuma tiesības. Jūs varat atgriezt preci 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas un saņemt pilnu naudas atmaksu. Precei jābūt sākotnējā stāvoklī — tā nedrīkst būt lietota, bet var būt bijusi izpakota un rūpīgi pārbaudīta. Precei jābūt labi iepakotai oriģinālajā iepakojumā, un ir svarīgi, lai tā tiktu piegādāta nebojāta. Šajā gadījumā Jūs esat atbildīgs par to, lai mēs saņemtu preci, un par atgriešanas piegādes izmaksu segšanu. Vairumā gadījumu mēs varam Jums nodrošināt piegādes etiķeti.
Atteikuma tiesības neattiecas uz dāvanu kartēm, patēriņa precēm, pārtiku vai precēm, kas ir īpaši pasūtītas klientam.
Klienti ārpusē EUDiemžēl mēs nevaram piedāvāt 14 dienu atgriešanas politiku iespējamu muitas problēmu dēļ, kas saistītas ar PVN un importa nodokļiem. Tomēr mēs saglabājam 1 gada garantiju visiem mūsu produktiem, bet remonta piegādes izmaksas sedz klients.
Citus noteikumus un nosacījumus, kā arī praktisku informāciju par preču atgriešanas apstrādi skatiet sadaļā Atgriešanas apstrāde zemāk. Jūs varat arī atgriezt preci tieši mums; skatiet sadaļu Atgriešanas apstrāde sīkāku informāciju.
Jūs varat lasīt vairāk Par Zviedrijas likumdošana Par attālinātā iepirkšanās Zviedrijas Patērētāju aģentūras tīmekļa vietnē.
Vai lasīt Par jūsu tiesības uz EU: oficiālā lapa:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm
4.2 Pasūtījumu atcelšana
Par Ja vēlaties atcelt veikto pasūtījumu, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, zvanot uz info@barista-espresso.redzēt. Par Ja jūsu pasūtījums jau ir apstrādāts un nodots piegādes uzņēmumam, to vairs nav iespējams atcelt, un jums ir pienākums saņemt savu pasūtījumu. Par Ja vēlaties atcelt pirkumu pēc preču saņemšanas, ir spēkā parastās atteikuma tiesības un atgriešanas apstrādes noteikumi. Atteikuma tiesības ir spēkā no dienas, kad saņemat pasūtītās preces. Lai iegūtu plašāku informāciju, Par par atteikuma tiesībām lasiet 4.4. sadaļu.
4.3 Apmaiņas tiesības
14 dienu laikā Jums ir tiesības apmainīt savu preci pret citu preci mūsu interneta veikalā. Apmaiņas tiesības ir spēkā. Par prece ir sākotnējā stāvoklī — tā nedrīkst būt lietota, bet var būt izpakota un rūpīgi pārbaudīta. Prece jāatgriež labi iepakota oriģinālajā iepakojumā, un ir svarīgi, lai tā tiktu piegādāta nebojāta. Šādos gadījumos jūs esat atbildīgs par atgriešanas piegādes izmaksām. Par Ja prece, kuru vēlaties apmainīt, maksā vairāk nekā oriģinālā prece, mēs iekasēsim starpību, kā arī visas papildu piegādes izmaksas. Par Ja jaunā prece maksā mazāk nekā oriģinālā, mēs atmaksāsim starpību, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kas tika izmantots pirkumam. Par Ja vēlaties apmainīt preci, sazinieties ar info@barista-espresso.redzēt pēc palīdzības.
4.4 Atteikuma tiesības
Jums vienmēr ir tiesības atcelt pasūtījumu 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu. Atteikuma periods sākas dienā, kad saņēmāt pēdējo pasūtījuma preci. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, zvanot pa tālr. info@barista-espresso.redzēt lai saņemtu palīdzību saistībā ar atteikuma tiesībām.
Kad jūs izmantojat atteikuma tiesības, mēs atmaksāsim visus jūsu veiktos maksājumus, tostarp mūsu standarta piegādes iespējas izmaksas, pēc tam, kad būsim saņēmuši preces un tās pārbaudījuši.
Par prece un iepakojums ir tādā pašā stāvoklī, kādā mēs to nosūtījām, un prece nav lietota, mēs nekavējoties atmaksāsim jums pilnu summu, atskaitot atgriešanas piegādes izmaksas. Par Esam noorganizējuši atgriešanas piegādi.
Jums preces jāatdod vai jānodod mums bez nepamatotas kavēšanās un ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mūs informējāt. Par jūsu izņemšana.
Par Ja esat lietojis preci un joprojām vēlaties atcelt pirkumu, mēs varam apsvērt preces atpakaļņemšanu, taču tas var izraisīt preces vērtības samazināšanos, par ko esat atbildīgs jūs. Šādi gadījumi tiek izskatīti individuāli.
Atteikuma tiesības neattiecas uz dāvanu kartēm, patēriņa precēm, pārtiku un precēm, kas pasūtītas speciāli klientam.
Klienti ārpusē EUDiemžēl mēs nevaram piedāvāt 14 dienu atgriešanas politiku iespējamu muitas problēmu dēļ, kas saistītas ar PVN un importa nodokļiem. Tomēr mēs saglabājam 1 gada garantiju visiem mūsu produktiem, bet remonta piegādes izmaksas sedz klients.
B2B klientiem nav tādas pašas atteikuma tiesības kā privātpersonām. Saskaņā ar Zviedrijas Pirkuma likumu, B2B klientiem nav iespējas atgriezt preces tikai tāpēc, ka viņi ir pārdomājuši. Mēs nepieņemam atgriešanu no B2B klientiem par atceltiem pirkumiem. Par mēs un klients nepiekrītam Par Citi.
4.5 Atgriešanas apstrāde, izmantojot klientu apkalpošanas dienestu
Atgriešanas gadījumā jums jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, zvanot pa tālr. info@barista-espresso.redzētPreču atgriešana vienmēr jāapstiprina ar pasūtījuma apstiprinājumu. Jūs esat atbildīgs par to, lai preces nonāktu pie mums nebojātas, kas ir svarīgi. Par jūs izvēlaties atgriezt preci, izmantojot citu metodi, nevis piegādes metodi. Tāpēc pārliecinieties, vai prece ir labi iepakota un atrodas oriģinālajā iepakojumā.
Apstiprinātiem garantijas gadījumiem un sūdzībām piemērojami šādi noteikumi: Barista pīle Espresso visas izmaksas, ieskaitot piegādi. Izmantojot atteikuma tiesības, jūs esat atbildīgs par atgriešanas piegādes izmaksām. Jums ir arī iespēja atgriezt preci tieši vienā no mūsu noliktavām Zviedrijā; skatiet plašāku informāciju tālāk.
Atgriešana netiks apstiprināta, kamēr Barista pīle Espresso ir pārbaudījis preci. Apstiprinātas atgriešanas un atcelšanas gadījumā atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kas tika izmantots pirkumam. Par atgriešana nav apstiprināta vai Par Ja sūtījums netiek izņemts (piegādes punktā), tiek piemērota administratīvā maksa 350 Zviedrijas kronasŠīs preču atgriešanas netiek uzskatītas par atteikuma tiesību izmantošanu.
4.6 Atgriešanas apstrāde uz mūsu noliktavu
Jums ir iespēja atgriezt preci tieši mūsu noliktavā, Järna vai vienam no mūsu piegādātājiemSazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni info@barista-espresso.redzētIr spēkā tādi paši atgriešanas nosacījumi kā iepriekš minētie — precei jābūt nemainītā stāvoklī, oriģinālajā iepakojumā un tā nedrīkst būt lietota.
4.7 Izņēmumi attiecībā uz nesaņemtām pakām
Jūsu paka parasti paliks piegādes vietā 7–14 dienas pēc piegādes, atkarībā no mūsu izvēlētā piegādes uzņēmuma. Par Ja jūs neizņemsiet savu paku šajā laika posmā un tā tiks mums atgriezta, mēs iekasēsim maksu 350 Zviedrijas kronas par nesaņemtām pakām.
5. Sūdzības un garantijas nosacījumi
5.1 Garantija un sūdzības
Iekšā Barista pīle Espresso Jums ir tiesības uz garantiju visām precēm un pakalpojumiem, ko iegādājaties no mums. Garantija ir spēkā 1 gadu no preces saņemšanas datuma. Kā privātpersonai jūs sedz arī Patērētāju pārdošanas likums, kas dod jums tiesības iesniegt sūdzību 3 gadu laikā. Citos gadījumos piemēro Zviedrijas patērētāju tiesību aizsardzības likumu, un jūs varat lasīt vairāk Par tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības biroja tīmekļa vietnē.
Mēs nevaram piedāvāt garantiju patēriņa precēm un pārtikas produktiem.
Jums nekad nevajadzētu maksāt piegādes vai atgriešanas izmaksas Par izrādās, ka produktam ir defekts, ko neesat izraisījis nepareizas lietošanas dēļ. Pirms sūdzības iesniegšanas vienmēr sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni info@barista-espresso.redzēt lai mēs varētu atrisināt problēmu vislabākajā veidā (plašāku informāciju skatiet iepriekš) Par atgriešanas apstrāde). Par defektu jāziņo saprātīgā laika posmā pēc produkta saņemšanas.
5.2 Garantijas nosacījumi
Garantija uz Sage-atjaunoti espresso automāti attiecas tikai uz mūsu espresso automātu funkcijām, nevis uz kosmētiskām nolietojuma pazīmēm. Jo mūsu Sage- espresso automāti tiek renovēti, mēs piedāvājam 1 gada funkcionālā garantija no produkta saņemšanas datuma. Funkcionālā garantija attiecas uz visu mehānisko un elektrisko iekšējo komponentu, piemēram, ūdens sūkņu, iekšējo šļūteņu, blīvējumu, displeju, tvaika cauruļu, dzirnavu motoru utt., defektiem. Garantija neattiecas uz ārējām kosmētiskām nodiluma pazīmēm.
Visu pārējo produktu, izņemot palīgmateriālus un pārtiku, garantija attiecas gan uz funkcionalitāti, gan uz kosmētiskajiem bojājumiem.
Izņēmums: Par Ja vēlaties izmantot savu garantiju un izrādās, ka kļūmi izraisījuši ārēji faktori, uz kuriem garantija neattiecas, jūs būsiet atbildīgs par visām apstrādes izmaksām. Barista pīle Espresso- personāls izlemj Par Defektu izraisīja ražošanas defekts vai ārēji faktori pēc tam, kad prece nonāca pie mums.
Espresso kafijas automātiem nepieciešama regulāra atkaļķošana, un Par tas netiek izdarīts laikā vai Par Ja tiek izmantots nepareizs atkaļķošanas līdzeklis, tas var sabojāt ierīces. Par Ja kļūme ir radusies regulāras tīrīšanas un atkaļķošanas trūkuma vai nepareiza atkaļķošanas līdzekļa lietošanas dēļ, garantija būs spēkā neesoša.
Par Ja ierīce tiek nosūtīta remontam un mēs konstatējam, ka kļūme ir radusies klienta nepareizas rīcības dēļ, mēs paturam tiesības iekasēt gan remonta, gan piegādes izmaksas.
Tiesības iesniegt sūdzību ir spēkā neatkarīgi no tā, Par defekts ir redzams vai slēpts, ja vien defekts nav radies produkta nepareizas lietošanas rezultātā. Par produkts ir bojāts Barista pīle Espresso tiesības labot kļūdu laikā 6 mēnešiTomēr lielākā daļa remontu tiek veikti iekšā 2–4 nedēļas. Par Ja tas nenotiek, jums ir tiesības saņemt bojātās preces aizvietotāju. Pamatotu sūdzību gadījumā jums kā klientam tiks atlīdzinātas visas piegādes izmaksas. Sūdzības jāiesniedz saprātīgā termiņā. Sūdzības, kas iesniegtas 2 mēneši pēc iegādes vienmēr tiek uzskatīts par notikušu saprātīgā laika posmā.
B2B klientiem mēs piedāvājam 1 gada garantija visām precēm no iegādes datuma. Garantija attiecas tikai uz defektiem, kas rodas normālas lietošanas laikā un saskaņā ar produkta lietotāja rokasgrāmatā norādītajiem nosacījumiem.
Sūdzību vai garantijas pieprasījumu gadījumā, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Mēs paturam tiesības novērtēt un apstiprināt visus defektus pirms rīcības uzsākšanas. Visas garantijas prasības tiks apstrādātas saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem un šiem noteikumiem un nosacījumiem.
Lūdzu, ņemiet vērā: B2B klientu atteikuma tiesības ir absolūtas un no tām nevar atteikties pat situācijās, kad produkts izrādās demonstrācijas produkts ar iepriekšēju informāciju un kompensācijas piedāvājumiem.
Barista pīle Espresso apņemas vienmēr ievērot Zviedrijas Nacionālās sūdzību izskatīšanas padomes (ARN) ieteikumus.
Klienti ārpusē EU (un Norvēģijā, Lielbritānijā un Šveicē): Diemžēl mēs nevaram piedāvāt 14 dienu atgriešanas politiku iespējamu muitas problēmu dēļ, kas saistītas ar PVN un importa nodokļiem. Tomēr mēs saglabājam 1 gada garantiju visiem mūsu produktiem, bet remonta piegādes izmaksas sedz klients.
Mūsu cenas klientiem ārpus EU Neietver PVN (Zviedrijas PVN). PVN un importa nodokļi ir klienta atbildība, un tie, visticamāk, tiks iekasēti uz robežas.
6. Strīdi un piemērojamie tiesību akti
6.1 Strīdu risināšana un palīdzība civillietās Iekšā Barista pīle Espresso Mēs, protams, ceram, ka Jums kā klientam neradīsies strīdi. Šādā gadījumā palīdzība ir pieejama, izmantojot kopīgu EU-strīdu risināšanas platforma. Vietne ir īpaši izstrādāta, lai patērētāji varētu brīvi iepirkties pāri Eiropas robežām un saņemt palīdzību. Par Kaut kas nav kārtībā. EUStrīdu risināšanas lapa ir izveidota klientiem, kuri iepērkas tiešsaistē no uzņēmuma, kas atrodas vienā no EUvalstīs un jūt, ka viņiem nepieciešama palīdzība strīda risināšanā. Apmeklējiet http://ec.europa.eu/patērētāji/odr/ lai iegūtu plašāku informāciju.
Zviedrijas klienti var sazināties ar Zviedrijas Sūdzību padomi (ARN), skatiet arn.se.
6.2 Strīda gadījumā mēs ievērojam ARN lēmumu vai atbilstošās strīdu risināšanas iestādes lēmumu.
6.3 Iespējamie strīdi Par Šo vispārīgo noteikumu un nosacījumu interpretācija vai piemērošana ir jāinterpretē saskaņā ar Zviedrijas tiesību aktiem.
7. Atbildības ierobežojums
7.1 Mēs neuzņemamies atbildību par netiešiem zaudējumiem, kas var rasties produkta dēļ. 7.2 Mēs neuzņemamies atbildību par kavējumiem/kļūdām, kas radušās apstākļu dēļ, kas nav uzņēmuma kontrolē (nepārvarama vara). Šādi apstākļi var ietvert darba strīdus, ugunsgrēku, karu, valdības lēmumus, piegādātāju aizkavētas vai neizpildītas piegādes. 7.3 Mēs arī neuzņemamies atbildību par jebkādām produktu vai produktu īpašību izmaiņām, ko veicis attiecīgais piegādātājs vai ražotājs, un citiem faktoriem, kas nav mūsu kontrolē. 7.4 Nepārvarama vara Par nepārvaramu varu tiek klasificēti tādi notikumi kā karš, dabas katastrofas, darba strīdi, valdības lēmumi, piegādātāju nepiegāde, dārgi apstākļi un līdzīgi notikumi, kas nav mūsu kontrolē un kurus nevarēja paredzēt. Tas nozīmē, ka Barista pīle Espresso atbrīvot no saistībām pildīt noslēgtos līgumus.
8. Paziņojums klientiem ārpus telpām EU (un klienti Norvēģijā, Šveicē un Apvienotajā Karalistē)
Pirms pirkuma veikšanas mūsu interneta veikalā, lūdzu, sazinieties ar mums. Diemžēl mēs nevaram piedāvāt 14 dienu atgriešanas politiku iespējamu muitas problēmu dēļ, kas saistītas ar PVN un importa nodokļiem. Tomēr mēs piedāvājam 1 gada garantiju visiem mūsu produktiem, bet remonta piegādes izmaksas sedz klients.
Mūsu cenas klientiem ārpus EU Neietver PVN (Zviedrijas PVN). PVN un importa nodokļi ir klienta atbildība, un tie, visticamāk, tiks iekasēti uz robežas.
Klienti Apvienotajā Karalistē: Minimālā pasūtījuma vērtība ir 135 £. Mūsu veikals neiekasē PVN klientiem ārpus EU. Pasūtījumiem, kuru summa ir mazāka par £135, mums pārdošanas brīdī ir jāiekasē Apvienotās Karalistes PVN, ko mūsu tiešsaistes veikals pašlaik nevar izdarīt. Mēs novērtējam jūsu sapratni.
9. Informācija par produktu
Mēs paturam tiesības uz jebkādām drukas kļūdām šajā tīmekļa vietnē un uz preču pārdošanas pabeigšanu. Mēs negarantējam, ka attēli precīzi atspoguļo preču izskatu, jo atkarībā no ekrāna, fotoattēlu kvalitātes un izšķirtspējas var rasties dažas krāsu atšķirības. Mēs vienmēr cenšamies attēlot preces pēc iespējas precīzāk.
10. Noteikumu izmaiņas
Mēs paturam tiesības jebkurā laikā veikt izmaiņas Noteikumos. Noteikumu izmaiņas tiks publicētas tiešsaistē Vietnē. Pārskatītie Noteikumi tiek uzskatīti par pieņemtiem saistībā ar pasūtījumiem vai Vietnes apmeklējumiem.
11. Personas dati un konfidencialitāte
Lūdzu, skatiet mūsu privātuma politiku, lai iegūtu plašāku informāciju.
12. Palīdziet mums palīdzēt jums
Par Vai jums ir kādi jautājumi? Par Lai uzzinātu par produktiem, ko piedāvājam savā tīmekļa vietnē, lūdzu, sazinieties ar mums pirms pasūtījuma veikšanas. Tādā veidā mēs varam izvairīties no tādu produktu nosūtīšanas, kas, iespējams, neatbilst jūsu cerībām. Palīdziet mums jums palīdzēt.